Wednesday, June 20, 2012

My 11 Weeks Pregnancy - 20 Dec 2011

My 11 Weeks Pregnancy - 20 Dec 2011

晨早就要去到讚育醫院, 等咗半日先有得見姑娘,抽血驗尿。
點知去完之後病咗,可能太早, 太遠,醫院又多病菌。真喺好唔想再去。

BB size: 1. 5 inches long (about a size of a fig)
In this few weeks I have mild Morning sickness and 朝早擦牙會嘔
比迫減肥中!之前所有農味野加白飯一定吃幾碗, 現在只有清,且吃不下一碗。相信很快會瘦。 
坊間有很多食物都話唔可以食如:
羊(發羊吊), 香焦(會抽筋/滑胎),西瓜、菠蘿、綠豆 、涼粉(會落胎)
牛肉、蝦、鵝(BB皮膚會濕疹),  朱古力(BB皮膚會黑/
咖啡因)等等
你一言我一句,  擔心唔知邊樣食得,令到自己有的情緒低落,最衰就係乜都唔想食, 靜係鐘意Mc Donald French Fries + Sweet & Sour Sauce 和 新鮮三文魚Shashimi. (唔知點算好??)
 最後去咗睇中醫,中醫話:不用擔心太多,因現在BB仲好細粒。跟本香港人不會唔夠營養,就算食唔落嘢之前身體內的脂肪、蛋白質、和其他BB所需要的都很足夠。又可以放下心頭大石





No comments: